Monday, September 3, 2012

Runsing~

Assalam...

Pening kepala saya.. Bukannya apa, cume pening merancang hari pelancongan aku dan kawan2.. Huhuh.. Aku ingat nak pegi Langkawi, InsyaAllah kalau tak ada apa-apa halangan... tp, tak tahu lagilah confirm ke tak. Kena tengok kawan2 aku dulu. Mule2 aku tanye kawan universiti aku.. Diorang macam tak nak pegi jer.. Hurm.. OK, then aku tanye bestfren aku mase sekolah dulu dan die macam ok.. ^^

So, aku pun surveylah mane2 hotel budget yang murah. Time tue lah aku rase pening kepala. Rupe-rupenya macam nielah mak ayah aku rancang nak pergi melancong. Diorang dah keje pon nak carik hotel murah apatah lagi aku nie, sebagai seorang student yang hanye bergantung pada biasiswa Pa n Ma..... 

Letih! Itulah yg aku rase skarang.. So, aku nak rehat dan tido dulu.. Lepas tue, kena fikir pulak bile nak jumpe bestfriends aku untuk bincang pasal hal nie... Ok, itu saja yg aku nak taip... Bye2.. Assalam.. 

No comments:

Post a Comment