Sunday, February 16, 2014

Welcome Back~~~

Salam and hi~~~

Wahh~~ dah lame giler aku tak update blog nie... Hehehe.. Ok, now im back.. Hurm... nak share ape ye? Sebenarnya, aku sekarang nie dok aktif kat blog lain. Tapi, blog nie hanya khas untuk orang Jepun.. Eh, klu camtu camner aku leh wat blog kat situ? Hurm.. Camni, blog tue memang khas untuk orang Jepun tapi orang lain pun boleh jer nak join.. Bukannya die mintak no.i/c etc untuk buat blog tue. Cume, korang kena pandai la baca tulisan Jepun ataupun gune google translate.. Klu aku, slalunya guna google translate.. heheh.. Tapi ader jer perkataan simple yang aku leh bace.. hehehe 

And~~~ Kat situ aku boleh tengok blog update dari artis favorite aku~~ hohoho.. Tue jer motif aku join blog tue.. hehehe... Oh, pastu aku rase bagi sesiapa yang nak belajar bahasa Jepun, blog nie agak membantu jugak. Sebabnya, kita akan cuba baca tulisan Hiragana dengan Katakana then, gune translator atau kamus. Dari situ kita dah boleh belajar perkataan2 yang simple. Hurm, nie tips untuk aku belajar bahasa Jepun. Kalau korang x taulah... Tapi, kalau kanji, aku x jaminlah. Sebabnya, aku pun tak tau camner nak belajar kanji nie... Adessss....

Hurm.. tue jelah kot.. Oh, name blog tue, Ameba... cuber try search kat google.. well... selamat maju jaya... hehehe...


Oh ya, SID nak kluarkan album baru.... Kyahhh~~~ >.< (jadi fangirl jap... hehehe) Tajuk album tue Outsider, akan dikluarkan secara rasmi pada 12.3.14.....  Can't wait for this album....

No comments:

Post a Comment