Saturday, October 13, 2012

Fall in Love~

Assalam...

Hoho... Fall in love? Dengan saper tue?? Heheh.. Taklah, aku skarang nie da fall in love dengan seorang penyanyi solo dari Korea.. Ok, kepada yang tak minat sangat dengan lagu-lagu Korea ni boleh abaikan jer post nie... Ok, siapakah penyanyi tu?

Namanya Juniel.. Aku tak tau lah dia nie baru atau dah lama berkecimpung dalam bidang nyanyian nie.. Berdasarkan info dari pakcik Google, Juniel nie dah debut lebih awal di Jepun dan dia baru debut di Korea dalam tahun nie (kalau tak silaplah)..

Kalau kat Korea, dia baru keluarkan mini album yang bertajuk My First June. Antara lagu yang aku suka dalam nie ialah Illa Illa dan Mask.. Tue pon sebab aku hanya mampu dengar dua lagu nie jer.. Lagu yang lain, aku tak dengar lagi....

OK, itu jerlah info yang aku boleh share.. Nak lebih info, boleh cari dengan pakcik Google... Kalau ada silap info harap dapat betulkan dan maaf kalau terkasar bahasa... tq! ^^


Nielah dia gambar Juniel.. Cun kan? Sesiapa yang nk download mini album Juniel, bolehlah klik link kat bawah.... >.<

http://k2nblog.com/mini-album-juniel-my-first-june/

No comments:

Post a Comment