Saturday, May 18, 2013

Suratan atau Kebetulan?

Assalam.....

Hah, hari nie aku dengan kawan-kawan aku ada buat discussion tuk assignment statistic. Pastue, dalam hampir sejam kitorang bincang + bersembang, kitorang buat keputusan tuk undi sape buat part mana. Dan, alkisah seorang kawan aku nie, hurm... aku bagi nama C. Antara semua member group, hanya si C nie jer yang ada software untuk buat histogram, bar chart dan banyak lagi. 

Mula-mula, kitorang suruh si C ni buat part histogram. Sebabnya, senang skit, hanya  dia jer yang ada software tue. Tapi dia tak nak. Then, hasil undian kitorang, si C dapat part histogram. Habis semua orang gelak kat die... Hihihi..... So, nak buat macamana... Nak tak nak, kenalah buat gak part tue. 

Hurm, aku plak kena part yang senang.... Part intro... hehehe.... :P 

No comments:

Post a Comment