Sunday, July 21, 2013

Comparison again...... Hohohoh

Assalam...

ok, aku bagitau saper penyanyi jepun yang aku compare dengan gambar Jae Joong tue... Namenye Yuya Matsushita... Penyanyi solo jepun.. Tapi, bagi akulah die lebih aktif dalam bidang musikal contohnya Kuroshitsuji Musical, memegang watak Sebastian Michaelis.... Hurm, kalau silap info hope dibetulkan... (^_^)

Ok, kali nie aku nak compare gambar YongHwa pulak.. Kepada fans YongHwa or CN Blue, jangan terasa or nak marah pulak bile aku compare gambar nie. Nie sumer berdasarkan pendapat aku jer.. Sebab aku tengok macam ade persamaan skit, so aku compare jelah.. Hohoho...



Hahah... Ok, skarang cube tengok and compare.. klu ader persamaan... Hohoho... OK, tue jelah aku nak post hari nie... Memang aku tak der keje nak buat... Dok compare gambar jer... hehehe... anyway, enjoy... 

No comments:

Post a Comment