Wednesday, April 24, 2013

Konnichiwa~~~~~

Assalam....

Wah~ da lame giler tak update blog nie... bukannye ape, malas + busy dengan assignment... Heee.... Eh, apsal tetibe title kot jepun nie???

Hahha... Bukannya ape... Sekarang nie aku da beralih arah from kpop to jpop or jrock... Yeah! Hahah... macamana aku boleh terjebak dengan jpop/ jrock nie? Semuanyer bermula dari anime... hohoho... Dok layan anime. Pastue dengar open ngan ending theme... Terdetik kat hati, hurm... Best gak lgu tema anime nie... So, bermulalah proses meng'download' lagu...

Dari situlah aku mula kenal group SID ngan the Gazette... hohoho... its all thanks to kuroshitsuji... (^_^) Lepas aku dengar lagu-lagu diorang, hurm... aku rasa not bad jugak.. So, aku download la hampir semua album diorang. Dan, ternyata tekaan aku tepat... Mostly lagu-lagu group SID best dan lagu group the Gazette pon boleh tahan.. Cume, aku tak berapa suke part diorang menjerit... tue jer.. (sorry the Gazette fan!!) but still, the Gazette ader lagu-lagu sweet.

Hurm, then aku check lyric translation tuk lagu-lagu dari SID ngan the Gazette... Ok, maksud lagu-lagu diorang hampir semua ok dan tak ada maksud yang pelik... Cume, ader sesetengah lagu yang gune ayat yang  x sepatutnya digunakan... (faham-faham sendirilah ekk... hoho)

Lepas SID ngan the Gazette, entah macamana aku bleh layan lagu Yuya Matsushita... Lagu Yuya plak sangat-sangat sweet and soft.... kirenyer tergolong dalam kategori jpop... (^^,) Hahha... itu jerlah aku nak cerita..... hohoho...


nie gambar yuya.... Handsome kan??? hehehe


Ok, yang nie plak group SID... My fav group... :3


And lastly, group the Gazette..... hohoho


No comments:

Post a Comment