Sunday, July 10, 2011

Jalan-Jalan Kt ..........

Hari nie aku ingat just stay kat rumah... Tapi, ayah aku nk kluar pergi jln2 satu family... Hoohoho... Sampai jer kat tempat tue, kitorang trus masuk dan semua mcm terpegun... (wowww)... Biaselah, tempat lawa kn.... Pastue, kitorang trus bergambar sakan.. Sampai satu tempat, semua berebut nak duduk kat kerusi lawa.. X dpt aku nk gambarkan keadaan mase tue.. Memang kecoh.. Yang belum msuk tempat tue cume adikku, sepupuku, red dan ayah aku... Bila Red masuk tempat tue, semua yang telah meng'cop' kerusi tue hulurkan kamera masing2 tanda meminta red mengambil gambr...

Dari satu tempat kitorg pergi tempat lain... Memang puas la jalan2 kat situ... Kitorang lepak kat situ dari pukul 2.30 ptg sampai kul 4.30 ptg... wow! Memang lamakan kitorg lepak kat situ... Tue sampai adik aku merengek sebab penat berjalan.. Tempat tue plak besawww... Hahaha.. Then, kitorg singgah mkn kat Sg. Buloh... Patutlah semua mengadu lapar mase otw balik... Rupe2nye, kitorg x mkn sejak tghari.. Kiranye, kitorg just sarapan jelah.. Hahaha... dahsyat kn? Ok2.. Ptg tue, aku order kuew teau kungfu, udang bersalut tepung dan air limau ais...

Lepas makan, kitorg g hantar red kt KTM Sg. Buloh... Die nk blik da.. Huhuhu.... Then, singgah kat Mc D.. Tue pun sbb adik aku la merengek nk pergi sane.. Dari mule2 kluar jln2 sampai balik dia ingt lg nk pergi McD... Lol... Nasib baik die tue kecil lagi... Hohoho... Mlm tue, aku wat air fresh oren ala2 mamak... Sedap...... hahahah..... OK lah... tue jerlah yg aku nk citer...

erm... sorry, aku x leh nk gtau tempat tue kt mane... tempat tue rahsia.... hehehehe

No comments:

Post a Comment