Sunday, August 18, 2013

Jalan2 dengan BFF~

Assalam...

Hohoho... Setelah lame tak berjumpe, hurm ader lah dalam beberapa bulan, aku dengan best friends aku pegi lepak kat Aeon.. Hohoho.. Kitorang pergi tengok movie... Guess what? Kitorang pergi tengok the Conjuring... Hah, nie die poster citer tue...


Hurm. Citer nie best gak.. Banyak unsur2 suspens. Sebenarnye, aku nie bukannye berani sangat nak tengok citer camnie. Tapi, aku mencabar diri aku dan pergi tengok citer seram kat pawagam buat kali pertama. Memang 70% maser citer tue dimainkan, aku dok cover muke... hehehe.. Tapi, memang ending die, wow... Hahaha.. Korang tengoklah sendiri ye.. (^_^)

Lepas tengok movie, kitorang pergi lepak kat kedai Daiso. Wow.. Nie first time aku pergi kedai nie. Rasenye kedai Daiso nie jual barang harian dari Jepun sebab aku tengok hampir semua barang kat Daiso nie comel2... ^^

Then, kitorang pon pergi tengok baju. Hurm, banyak baju formal. Aku hanya mampu membelek jer baju2 kat sana. Lepas tue, kitorang try la sunglasses yang ade kt sane. Hihihi.. Lepas puas dok bergambar, (sorry, gambar x der... ) kitorang pon bertolak pergi ke rumah salah sorang kawan..

Wah~~ Sampai kat rumah kawan tue, kitorang dihidangkan dengan murtabak. Sedapnyee... Sebenarnya, ayah kawan aku nie buat bisnes murtabak dan memang murtabak die sedap. Hohoho.. Setelah hampir setahun, kitorang dapat gak merasa murtabak ayah kawan aku nie.. Hurm.. Memang sedap. Kitorang makan sampai nak pecah perut. LORL...

Dalam kul 6, BFF aku hantar aku balik rumah. Pastue, diorang p mane entah. Huhuhu.. Aku memang kena balik awal. Rumah aku ader peraturan... huhuhu.. Ok, tue jelah yang aku nak share... Hehehe.. 

p/s: malam tue, aku x leh tdo sebab teringat citer conjuring tue.. LOL

No comments:

Post a Comment